{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

°°°°°°°

°°°°°°°
دیدگاه ها (۸)

من باد را بوسیده ام تو درمسیر باد باش

دل°°°°°°

ایشاله مبارک ........مبارک باشه

باز شنبه و سرکار......

#یا_مهدی_صاحب_الزمان#یا_اباصالح_المهدی_ادرکنی#فرج_تنها_راه_ن...

#محرم#امام_حسین #کربلا #لبیک_یاحسین#اربعین #یا_حسین #سیدالشه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط