{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زنی اولین بارشه که توی بزرگراه رانندگی میکنه.

زنی اولین بارشه که توی بزرگراه رانندگی میکنه.
شوهرش بهش زنگ میزنه و میگه: مراقب باش عزیزم. همین الان از رادیو شنیدم که یکی داره خلاف بزرگراه رانندگی میکنه!
و زن جواب میده: یکی؟! این احمقها هزارتان! :))))
دیدگاه ها (۱)

دلیلی که باید به بزرگترا و قدیمیا احترام گذاشت...

توضیح لطفا!!!

سلام عسلم! منو عسلم! تا ابد تنها...

قبول کنید که این مزخرف هیچوقت کار نکرد.

سناریو دیمن اسلیر

لته عشق ♡pt7«نویسنده: یه خبر خوب، تصمیم گرفتم دونفر وارد داس...

این سناریو ها خذف شده بودن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط