{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

“حس خوووووووووووب”

“حس خوووووووووووب”
چه حس خوبیه
هوای برفی
تو خونه نسبتا تاریک
یه فنجون چایی دستت
آهنگای قدیمیتو گوش بدی
و......

راستش.....
یه کمم دلتنگی....
دیدگاه ها (۸)

اینم به افتخار بهترین دوستم.

گوله برفا میرقصنحال منو نپرسینچیزی منو گرم نمیکنه ن شومینه ن...

الهی آمییییییننننننن

;-) ;-) ;-)

ایرپاد های فضایی

🍷مستی در شب🍷 🪐P27🪐فردا صبح خونه پر از نور خورشیده. ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط