{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مای هیرو بعد ۹ سال تموم شد حس بدی دارم حس میکنم همه ی ان

مای هیرو بعد ۹ سال تموم شد حس بدی دارم حس میکنم همه ی انیمه هایی که باهاشون خاطره دارم تموم شدن اخهه چرااا🥺🥺😢😢😭😭😭😭
دیدگاه ها (۱۶)

کاسپلی🙂❤

انیمه رو دوست دارم،تو رو دوست دارم،🎀💗

تولد من یعنی نزوکو با تاخیر مبارک😭😭😭✨️✨️💋💋💗💗🎊🎊🎉🎉🎀🥳🎀🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳...

تولد هاکس با تأخیر مبارک😭😭😭😭🥳🥳🥳💗🎊🎊🎀🎉🎉🎉🎊💗😭💋💋✨️✨️😭🥳🥳🥳🥳🥳

برای انیمه ی مای هیرو آکادمی

من بعد از تموم شدن مای هیرو آکادمی چیزه ولی گفتن که قراره بع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط