{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا چه ریسکی کَرده بعضیا رو آدَم خَلق کَرده:)

خدا چه ریسکی کَرده بعضیا رو آدَم خَلق کَرده:)
دیدگاه ها (۰)

ُخُبًٔ کهٔ چِیٔ.!

خسته از فردایی که شکل دیروزه..

از لحاظ روحی نیاز دارم یکی صورتمو با دوتا دستاش بگیره تو چشا...

غرورم میگه باید رفت ، دلم میگه یکم دیگه:')

🥹

آدم حساب کردن بعضیا ، مثل شرط بستن رو خرتو مسابقه اسب سواریه...

آدم بودنم لیاقت میخواد..که بعضیا ندارن!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط