همه میدونیم که اون بالا یکی هست که همیشه بدون وقت قبلی ،
همه میدونیم که اون بالا یکی هست که همیشه بدون وقت قبلی ،
بدون دلیل ،
بدون هیچ هزینه ای ،
می تونیم ملاقاتش کنیم ،
باهاش حرف بزنیم ،
پس چرا منتظرش میذاریم ؟!
با تمام وجود گناه کردیم ،
اما او نه نعمتش را از ما گرفت ،
و نه گناهانمان را فاش کرد ،
حال اگر اطاعتش کنیم ،
چه خواهد کرد ؟!
بدون دلیل ،
بدون هیچ هزینه ای ،
می تونیم ملاقاتش کنیم ،
باهاش حرف بزنیم ،
پس چرا منتظرش میذاریم ؟!
با تمام وجود گناه کردیم ،
اما او نه نعمتش را از ما گرفت ،
و نه گناهانمان را فاش کرد ،
حال اگر اطاعتش کنیم ،
چه خواهد کرد ؟!
- ۲۳۳
- ۲۶ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط