{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس قشنگیه که

حس قشنگیه که
توبدن انسان دوتا عضو هستن که اگه اونا رو نداشته باشی هیچ کدوم از کارات پیش نمیره

دل و دماغ

دلتون شاد و دماغ تون چاق .
دیدگاه ها (۲)

.

.

.

سلام صبح تون بخیر.

بچه ها این اهنگ یه داستان دارک داره🗿💔این اهنگو توی سال ۱۹۲۶ض...

سناریو درخواستی: وقتی یه پری دریایی هستی و اونا تو رو میبینن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط