{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آش نخورده و دهن سوخته👊

آش نخورده و دهن سوخته👊
دیدگاه ها (۰)

بحرین دختر ایران

چرا یه سگ باید انقدر پدرسگ باشه؟؟😂

فتحعلی شاه 👊

آبی تر از آنم که بی رنگ بمیرم

اوسی خادم سیاه

ما نخورده مستیم🤣🤣

😅🥀سخنی نیست دگر تا ک دلم سوخته است...این دل سوخته را بی سخنی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط