{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پس دیگه نیا چون برام مردی......خودت میدونی باخودتم

پس دیگه نیا چون برام مردی......خودت میدونی باخودتم
دیدگاه ها (۳)

سلام صبح بخیر همه دوستان گلم بفرمانین صبحانه

بسلامتی زودتر دعاکنین

ای خدا دمت گرم

ای روزگارنامرد

آقا خودت دیگه میدونی .. :)

قدر خودت رو خودت میدونی نه کسی دیگه ی.....

آره دیگه خودت میدونی غمام چین@sana.2026

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط