{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرص خوردن برا آینده شده زندگی الانمون🙄

حرص خوردن برا آینده شده زندگی الانمون🙄
دیدگاه ها (۵)

ببین! جات که خالی نیس هیچ سر جاتم دعواس...!

‏ظرفیت شوخیمون اگه بالاست،‏دلیل نمیشه شما ته بیشعوری‍‍تو بذا...

جای همه خالی😊👑

Gn👑💎

یعنی حرص خوردن فقط همونجا

بزرگترین اشتباه .. حرص خوردن واسه دنیاییه که معلوم نیست فرد...

مهم نیست چند با زندگی میکنم اینده من تویی:)))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط