{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا من با زیدان به جز دریبل هاش فقط با این صحنه حال کرد

واقعا من با زیدان به جز دریبل هاش فقط با این صحنه حال کردم....
دیدگاه ها (۵)

خب فوتبال پاکه دیگه...مگه چیه!!!!!!

چقدر این کار رو می کردم..خخخخخخخخ

یادش بخیر ، چقدر این کارو می کردم...!

همه در دربار یزید حضور دارند...سفرا، وزرا ، فرماندهان جنگ، ا...

سر این صحنه گریه کردم وایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط