{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ب درک...

ب درک...
دیدگاه ها (۱)

لایک نکن ب نظرت فایده داره؟ (:ایگ ؟ پیج اصلیمو دوستامم ایگ ک...

🦋به درک که دوسم نداشت به درک که یه زمونی بیشتراز خودم میخواس...

#به_وقت_دلتنگیکسایی که هیچوقت درک نشدن، درک کردنو خوب بلدن.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط