{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو پناهِ منی، هر شب در خیال منی.

تو پناهِ منی، هر شب در خیال منی.
دیدگاه ها (۰)

‏اگه ديدی كسیاز تنهایيش لذت می‌بره،بدون راز قشنگی تو دلش دار...

رفتی و خود را به که بسپارم....

اصلا دلیل بودن من گفتن از «تو » بود ...👤افشین یداللهی

بعضی وقتافقط باید آروم باشیبذار زندگیخودش پیش بره...Good fee...

تو خیالِ منی؛و من… بلدِ دوست داشتنِ همین خیال هستم. 🤍

🌱🍒بی خیال جهان تو تمام جهان منی ...🌱🍒#believeme

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط