{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی دنیا...

هعی دنیا...
ازت بیزارم
خیلی خستم کردی...
دیدگاه ها (۱۱)

از هیچی شانس نداشتیم...

...شاید...

کاش...

کجایی دلتنگتم...کجایی دیوونه.. کجا؟!....

https://wisgoon.com/bts_ab

ازت خیلی ممنونم منو کردی دیوونه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط