اهم
بنده با این پست اعلام میکنم که فعالیت در این پست قراره به سورت درخواستی باشه
یعنی درخواستی اگر نداده باشید یا کلا درخواستی ای وجود نداشته باشه چیزی نمینویسم
و آره
تو یپست سنجاق شده ای که برای درخواستی ها هست درخواستی هاتون رو بگید
بوس
بای
امیدوارم توی سناریو نویسی خوب باشم
یعنی درخواستی اگر نداده باشید یا کلا درخواستی ای وجود نداشته باشه چیزی نمینویسم
و آره
تو یپست سنجاق شده ای که برای درخواستی ها هست درخواستی هاتون رو بگید
بوس
بای
امیدوارم توی سناریو نویسی خوب باشم
- ۶۴۶
- ۲۹ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط