{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اهم

بنده با این پست اعلام می‌کنم که فعالیت در این پست قراره به سورت درخواستی باشه
یعنی درخواستی اگر نداده باشید یا کلا درخواستی ای وجود نداشته باشه چیزی نمینویسم
و آره
تو یپست سنجاق شده ای که برای درخواستی ها هست درخواستی هاتون رو بگید
بوس
بای
امیدوارم توی سناریو نویسی خوب باشم
دیدگاه ها (۱)

TXT.... My home :)

درخواستی هاتون رو اینجا بگید (اینکه تک پاری یا چند پاتی باشه...

اهم

سلامممممممممممم سلاممممممممممم بنده بعد از ی زمان طولانی ای ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط