با دلخوری به خدا گفتم:
با دلخوری به خدا گفتم:
درب آرزو هایم را قفل کردی
و کلید را هم پیش خودت نگه داشتی.
خدا لبخندی زد و گفت:
همه عشقم این است که
به هوای این کلید هم که شده
گاهی به من سر میزنی... #فردوس_برین
#عاشقانه
درب آرزو هایم را قفل کردی
و کلید را هم پیش خودت نگه داشتی.
خدا لبخندی زد و گفت:
همه عشقم این است که
به هوای این کلید هم که شده
گاهی به من سر میزنی... #فردوس_برین
#عاشقانه
- ۲.۴k
- ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط