{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کدام دنیا

کدام دنیا
ب گرمی دستان تو می ارزد
زیر بارانهای بی چتر؟!!!
دیدگاه ها (۳)

تو پرنده...بالت ب اسمانمن درخت...پایم ب زمینترسم ک عشقزمین گ...

نگاه کن...چگونه ماه منستاره گریه میکندبرای اسمان من!!!

برای ترک کردنتخودم را ب کدام تخت ببندمک خواب تورا برایم ندید...

کاش تنهاییپرنده بودگاهی همب کوچفکرمیکرد

خواب دیدنت

با تو می ارزد درد دوری کشیدن با تو... #کربلایی_امین_قدیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط