{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ازاون نگاههاکه حواسش نیست

ازاون نگاههاکه حواسش نیست
دیدگاه ها (۲)

بیرانوند:استرسی که من واسه دربی داشتم واسه جام جهانی نداشتم ...

حواستون بود چقدر خوب بود دیروز این پسر ؟

فرشاد احمدزاده تا اطلاع ثانوی محروم شد

خوشم میاد ازاون چشات

لازم نیست به کسی بگی امام زمان (عج) حواسش بهت هست

کسی حواسش به ما نیست، کسی حواسش به تو نیستتتت لامصب، نیستتت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط