{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط خدارو دارم و بس

فقط خدارو دارم و بس
دیدگاه ها (۵)

جز خدا پناهی نیس

خدارو شکر دوستای خوشگل زیاد دارم》@zahrajkkj@a_bts_jk_990@par...

من خدارو خیلی دوست دارم، تو بدترین شرایط دستمو گرفته...

قشنگ مامان دوست دارم خدارو شکر که خدا تو رو بهم داد❤️😘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط