{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


هوای روزهای بودنت را

همچنان دارم


#امید_صباغ_نو
دیدگاه ها (۱)

مکن #بیگانگی با ما چو دانستی کہ از مایی #سعدے‌

‌چه عالمی که دلی هست و دلنوازی نه#شهریار‌

‌در کیش عشقبازان راحت روا نباشد#شیخ_بهایی‌

‏گر چهمستوجب صد گونه جفایی!بازآوحشی بافقی

قول بده ترکم نکنی، من به بودنت نیاز دارم.

و در نهایتبرایت آرزو دارم که هیچکستو را از مهربان بودنت، پشی...

بودنت منو آروم می‌کنه شدی مرحم دردادم دوست دارم میمون پفکی💘🫵...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط