{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شب خوش

شب خوش
خورشید
همیشه
چشمم
.براهته .
دیدگاه ها (۲)

در عرف میگویند . ستون پنجم . باید دید فرانکو ایا هنوز هم زند...

کی سراغ داره ؟امید

والا یه کسایی . همیشه ادمو سر شوق میارن . الهی زنده باشی

حس کنجکاوی ؟

من چشمم به شب اول محرمه... #ماه_محرم #کربلایی_علی_پناهی🎤

صبح می آید و خورشید طلوع می کندتا ثابت کند هرگز سیاهی ها و ش...

♦️ما خورشید بودیم اونا تاریکی شب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط