{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از برانداز شانس نیاوردیم

از برانداز شانس نیاوردیم
دیدگاه ها (۰)

به هر قیمتی؟؟؟!

میسوخه ؟؟!🤣😂

شباهت آرم جمهوری اسلامی

#گونی ها دارن ضخیم میشن

از اپوزسیون هم شانس نیاوردیم 😊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط