چه بگویم
چه بگویم
به گلدانِ شمعدانی که تشنه ی دستهای توست
به پنجره ی دلتنگِ هوایت
و به پاییز که از دوریِ چشم هایت
می بارد
چه بگویم...
#حامد_نیازی
به گلدانِ شمعدانی که تشنه ی دستهای توست
به پنجره ی دلتنگِ هوایت
و به پاییز که از دوریِ چشم هایت
می بارد
چه بگویم...
#حامد_نیازی
- ۱.۳k
- ۱۳ آذر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط