{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شالگردنت را

شالگردنت را
به کجای دلم گره زده ای
که اینگونه
به بودنت گرم است...؟!
#عاشقانہ
دیدگاه ها (۹)

تویی جان من و بی جان ندانم زیست من باری تویی چشم من ...

اندر مرضِ عشق بجز عشق، دوا نیست .#عاشقانہ

#children

#children

ای شیبال باگ ویسگون رو کجای دلم بزارم؟😭

آخ چقدر دلم برات لک زده برات چقدر دلم گرم به تو😭😭😭

مادرجان...😭😭دلم برای بودنت لک زدهبگو چگونه صدایت کنم تا برگر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط