{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ اشکالی ندارد احساساتی داشته باشیم که دیگران چیزی از آ

هیچ اشکالی ندارد احساساتی داشته باشیم که دیگران چیزی از آن درک نکنند،
هر کسی سفر خودش را می رود!!!
دیدگاه ها (۶)

آزرده دل ازکوی تو رفتم....

رابطه ام با ۸۰ درصد ادما اطرافم اینجوریه که اونا حوصله منو ن...

همه ی تنهایی ام را که جمع کنی یک بغل بیشتر نیست

عاشقشونمممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط