{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب ..

خب ..
هر چی غم و ناراحتی و احساس تنهایی و احساس اضافه بودن داشتم ریختم دور 🥲😂🩷🎀
چون الان یکی هست که واقعا بهم اهمیت میده🥲🙂
دیدگاه ها (۲)

چرا سر ساعت ۸ قفلی زدم ۴ روزه ساعت ۸ بیدار میشم😐🥲

🥲

امشب خوشحال ترین آدم روی زمینم🥲🎀

🎀💀

بچه هااااا یکی بهم بگه چجوری اسنپ چتو بیارم لالالالانمیاد اص...

خب...الان یکی بهم بگه کلا بن شد یا زمانش چقدره چون الان دو ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط