{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا چرا بامیه دیگه نپرسید!😐

حالا چرا بامیه دیگه نپرسید!😐
دیدگاه ها (۱)

واقعا همینجورین!😞

نظر شسخیتو بوگو ؟!

بیا ی سر بزن 😊

بنویس بهش بینم؟!😞

شلام شلام بچه‌ها اگه میخواید اصکی برید آیدی بزارید نپرسید دی...

از این ادیت خوشم اومد پس گزاشتمش.

این فصل سال باخورشت بامیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط