{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همان پنجره ی

من همان پنجره ی
رو به خیابان بودم
که شبی بسته شد
و رو به کسی باز نشد...
دیدگاه ها (۱)

بوی تنتمرا برمی‌گرداندبه دوران پیش از خودمپیش از آن که باشم....

دلبری و بی‌دلی اسرار ماستکار کار ماست چون او یار ماست

اینو خودم گرفتم از بیرون پنجره ی اتاقمه ؛ به نظرتون خوب شد ؟...

شبی در خیابان های توکیو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط