یعنی نرفتم توی اداره ای که نبینم از این سرخودکارا توی گوش
یعنی نرفتم توی اداره ای که نبینم از این سرخودکارا توی گوشِ یکیشون نباشه😅
لامصبا انگاری بیل کردن زیرِ پُلِ خونه شون😷
طوری میچرخونن این سرخودکارو که عادم فک میکنه دارن دریل میزنن
بعدش که در آوردن با افتخار شیش ساعت همیجور😨 زُل میزنن به اون هشت کیلو محتویاتِ ارزش مندی که از درونِ سرخوردکار نصیبشون شده🤕
و در نهایت با لبخندِ ملیلی سرشونو بالا میارن و میفرمایند
ها چته😡 کاری داشتی 😡 😡 😠
#کارمند.نباشیم.😅 😅
لامصبا انگاری بیل کردن زیرِ پُلِ خونه شون😷
طوری میچرخونن این سرخودکارو که عادم فک میکنه دارن دریل میزنن
بعدش که در آوردن با افتخار شیش ساعت همیجور😨 زُل میزنن به اون هشت کیلو محتویاتِ ارزش مندی که از درونِ سرخوردکار نصیبشون شده🤕
و در نهایت با لبخندِ ملیلی سرشونو بالا میارن و میفرمایند
ها چته😡 کاری داشتی 😡 😡 😠
#کارمند.نباشیم.😅 😅
- ۷۵۵
- ۰۴ آذر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط