{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توک‌ِباشی‌نمیخوام‌کسی‌کنارم

توک‌ِباشی‌نمیخوام‌کسی‌کنارم
‌باشه∞^.^💖
دیدگاه ها (۵)

با کَسی باش کِه رفتنُ بَلد باشه؛وَلی موندنُ ترجیح بدِه^^

خندع هایی کع دیگع وجود ندارعبزن بع سلامتیشون🍷

تو عوج عَصَبانیَت رَهاش نَکُن عارومِش کُن>.<😻 ⛲ ️⛴

‏آدمای دلتنگ وقتی خیلی بهشون خوش میگذره و میخندن‏یهو سرشونو ...

ماهِ شَـبِ تارَم🌕🌘تـــُ کهِ باشی کنارم ❤️‍🩹

آخه نمیخوام حسش کنی باشه!🥲🤌🏻

‌من نمیخوام همه دوسم داشته باشن  ‌ من میخوام فقط تــــــــو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط