{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#لطفا_دخالت_نکنید😐 ✌ 💙

دیدگاه ها (۱۳)

اینو فقط کسایی ک زیست پیش دانشگاهی رو خوندن میفهمن 😐 ✌

😐 ✋

وقتی تو مدرسه آدامس در میارم :||| پ.ن: دقیقا همینجوری بود 😐 ...

تف تو این مجازی تفففف😐 😂 💦 💦 💦 💦

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط