{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

..

..
دیدگاه ها (۱)

پاشین نمــــــــــــــاز پاشین

کیا این حالتو دوس دارن؟ رو راس بگین

تودلت گم میشم از بس بزرگه میشه دیگه کسیو راه ندی تودلتو .منو...

خــــــــــــــــوش است ....

گفت و گو نیس

مهم است؛ مهم است در چه محیطی قرار بگیریوبا کدام آدم ها و با ...

Canard ! Sedasima

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط