بچه ها من پست اینا میزارم از خدم تعریف میکنم دلیلش این نی
بچه ها من پست اینا میزارم از خدم تعریف میکنم دلیلش این نیست که اعتماد بنفس دارم دلیلش اینه که شما ببنید بخندید خشحال باشید یا اصن شما اعتماد بنفس پیدا کنید
- ۱.۲k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط