{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستت دارم

دوستت دارم
نه بخاطر شخصیت تو
بلکه بخاطر
شخصیتی که با درکنار تو بودن
پیدایش میکنم ...
8088:|
دیدگاه ها (۷)

#8088

8088

-زیاد تنهاش نذار!+چرا؟-چون زندگی بدون تورو یاد میگیره(تو غلط...

#exol

خواستم این شخصیتی که تو ساکورا دارم رو تو گاچا کلاب درست کنم...

توجه

چرا من همچین شخصیتی دارم.‌.‌!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط