{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تویه حس خوبےمثه حس آرامش💙

تویه حس خوبےمثه حس آرامش💙
دیدگاه ها (۱)

ماه من نماز آیات میخوانم وقتےڪه گرفته اے....

از توهیچ هچیز به جز بودنت نمیخوام...همیشهههه باش💙 👑 ڪاپیتانم...

جان به جانم ڪنےبازمیگویم جااااانم تویے💙 😻

زندگیم👑 💙

شیطان کش

حس خوب ارامش

برعکس همه ازینا حس ارامش میگیرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط