{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یلدا

یلدا
نزدیک
است

انار لبهایت را دانه کنم ...؟؟!!💋
دیدگاه ها (۱)

#یلدا

روسری سر کن و نگذار میان من و باد سر آشفتگی موی تو دعوا بشود

اصلا یادت هستکه نیستم؟ ...

انار برایت شکسته‌ امـ که غمم رابه این بهانه برایِ تو دانه دا...

دوست دارم یک دانه انار که بوی خوب پاییز می ده درختش مثل یک ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط