{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیروز تو تلویزیون می گفتند

دیروز تو تلویزیون می گفتند
درماه رمضان تمام شیاطین دربند هستند

شب رفتم دربند اونجا نبودند فکر کنم رفته بودند فرحزاد😂
دیدگاه ها (۱)

عکس رادیولوژی فعلی ایرانیان...😂 😂 😂

@dokhtarpaeez دوستان این پیج قبلیش بوده متاسفانه ازدست دادش ...

به تو..

🩷🌺#شیشه‌عطرِ‌بهار‌لبِ‌دیوار‌شکست🌺🩷#تو را که صدا می زنم؛#مهتا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط