{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والا این همه واستون پست میزارم چرا هیکشی به فکر من نیس ؟

والا این همه واستون پست میزارم چرا هیکشی به فکر من نیس ؟
چرا هیکشی منو دوس نیمیداره؟
دیدگاه ها (۹)

هر کی کامنت نزاره الهی چلاغ بشه

مث منو دوستیام

شمدونی های حیاطمون

برگ درختامون همه زرد شدن هیییی

کنیچیوا/دایجوبو دسکا/میتسوری کانروجی هستم/میخوام سناریو بنویسم نظرتون؟/سایونارا/

خب حمایت زیاد میخوام چون هی گزارش میشم نت داغونه ولی بازم وا...

والا 😂ارث باباتون که تو جیبمون نیس البته اگه پدر مشخصی داشته...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط