من که عاشپزیم عاااااالیه عاااااااالی
من که عاشپزیم عاااااالیه عاااااااالی
حیف که دستتون بهم نمیرسه که از دست پختم بخورین حیییییف حیییف
بازم حییییییییییف
خهخه
حیف که دستتون بهم نمیرسه که از دست پختم بخورین حیییییف حیییف
بازم حییییییییییف
خهخه
- ۳۱۰
- ۱۱ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط