ایــن کــه "تـــو"را نمــی بـیــنم.. دلیــــل فـــرامــوش
ایــن کــه "تـــو"را نمــی بـیــنم.. دلیــــل فـــرامــوشــی نمــی شـــود... مــن خــداراهــم نمــی بیــنم امــاضــربــان قــلب مــن اســت... مثل "تـــو"کــه درگــوشــه ی بــه غــم نشـــســته ی قـــلبــم عجــیــب مـــی کـــویـــ
- ۲.۰k
- ۲۶ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط