{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایــن کــه "تـــو"را نمــی بـیــنم.. دلیــــل فـــرامــوش

ایــن کــه "تـــو"را نمــی بـیــنم.. دلیــــل فـــرامــوشــی نمــی شـــود... مــن خــداراهــم نمــی بیــنم امــاضــربــان قــلب مــن اســت... مثل "تـــو"کــه درگــوشــه ی بــه غــم نشـــســته ی قـــلبــم عجــیــب مـــی کـــویـــ
دیدگاه ها (۲)

نیست در شهر،نگاری که دل ما ببرد....

بـــعــضــــے حـــــرفــا رو نــمـــــیــشــه گــفـــــتــ.....

نبـــودنـــت . . . نقشـــه ی خــانـــه را عـــوض کـــرده اسـ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط