{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نگرانم...دوباره...این بار نه از آن نظر ...و نه حتی از آن

نگرانم...دوباره...این بار نه از آن نظر ...و نه حتی از آن نظر!... نگرانیم از توست...تو مواظب خودت هستی وقتی نیستم؟؟...دوست داشتن شاید همین لحظات نگرانی است که نمی دانیم...فردا روز به آن خواهیم خندید یا نه...ای شناسه ی تمام فعل های من....مواظب خودت باش... تو که مریض شوی من بیشتر از تو درد میکشم...
دیدگاه ها (۱)

؟؟؟

؟؟؟

دوست داشتن نم نم بارانست...کم کم می آید و به درازا میکشد... ...

بین دو دنیا p17

عشق زیاد قلب بزرگ میخواهد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط