{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔چطوره؟؟؟

⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔چطوره؟؟؟
دیدگاه ها (۵)

..

اینم من ی مدت پیش تو بیمارستان...

اینم فاطی جون واسه روز تولدم زده بود پروفایل....فاطی جون عاش...

اینم عکس هنری خودمچطوره؟اگ لایک میکنید لطفا نظر هم بدید.

چطوره؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط