هعییی
هعییی
یه چند تا فن ارت از کس و توست بود چیز عه بدی نبود که....
اون خوباش رو گزارش کردن...
ولی اون بده رو گزارش نکردن؟
عالی...
حالا همین که مسدود نشدم راضیم😃✔️
یه چند تا فن ارت از کس و توست بود چیز عه بدی نبود که....
اون خوباش رو گزارش کردن...
ولی اون بده رو گزارش نکردن؟
عالی...
حالا همین که مسدود نشدم راضیم😃✔️
- ۱.۹k
- ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط