{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ســــــلام من اومــــــدم ی مدت ویــــــس نبودمـــــ

ســــــلام من اومــــــدم ی مدت ویــــــس نبودمـــــ
دیدگاه ها (۶)

khoshkelaan..

1. 2. 3. kodom?

چالش دوران مدرسهمدرسه:honarestanee narjesنیمکت:akhaarبغل دست...

بچها نتم داره ته میزنه اگه ی مدت نیومدم ویسگون ببخشید

بچه ها تا ی مدت قراره گم و گور بشم...نگرانم نباشین...

ما رو در روبیکا دنبال کنید : rubika.ir/@baghiiyatallah11____313

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط