{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

|:

|:
‏از خوبای غرق شدنی فقط چشماش *-*
دیدگاه ها (۱)

[من ازونام که اگر شانس دره خونمو بزنه هندزفری تو گوشمه]

امیدت که از دست رفت دیگه خودتم از دست رفتی!

تو چشماش میشه غرق شد:)

فقط منم که تو چشماش غرق شدم؟

می‌دانمروزی فرا می‌رسد که بی‌پروادر دریای چشم‌هایت غرق خواهم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط