{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ا ولا خیلی خوعه.....

ا ولا خیلی خوعه.....
دیدگاه ها (۷)

مه ینام دلت هم بها ناراحتی تونی ریی ....مه هه چنی راحتم ایسه...

هه روزگار..د خسته بیم.ولم کوووووو حوصله خومم نارم

هه خـــــــدا حوصله نارم....ایقه سروسرم نن

اینم باغچمون چطوره؟؟

ولا.....

ولا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط