{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو گوشی رامین همون سلفییه که تو پست قبل عکسشو گذاشتم

تو گوشی رامین همون سلفییه که تو پست قبل عکسشو گذاشتم
😍 😍 😍
دیدگاه ها (۴)

تولدت مبارک احمد پسر سرخ همیشه تو قلب مایی

نوووش جونتتت

ولی من پوستم زرد_🤡آره لین همون گیره‌ست یه آدم مهمی تو زندگیم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط