{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خودم پسرم و پسرارو بهتر میشناسم ک میگم 😁😁

من خودم پسرم و پسرارو بهتر میشناسم ک میگم 😁😁
دیدگاه ها (۱)

خداروشکر خودم همشو میشناسم

نازتو میخرم تموم

تولدت مبارک قلبم مرسی ک به دنیا اومدی و چه بهتر که دنیای من ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط