{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منو هیچ وقت هیچ کس از ته دل

منو هیچ وقت هیچ کس از ته دل
دوست نداشت :):broken_heart:
دیدگاه ها (۷)

ووویییی🙈 💕 💕 💙 💜

دقیقا😐 😂 😂

-طفولیت-.-💕 💕

ما که قراره پروانع شیم بزا دنیا تا ابد پیله کنع🙌 🌱 👽 -|nazi....

خوب آرع اون هیچوقت منو دوست نداشت:))

خیلی دلم میخواد این حسو تجربه کنم میخوام ببینم یکی واقعا منو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط