{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هی خدا....

هی خدا....
دیدگاه ها (۱۴)

khoOda!!chera tamoOm nemiche zendegim):nemikhay tamoOmesh ko...

he...kash midoOnesti cheghad doOset dashtam(:

خخخخ همین الان درحال نقاشی کشیدن یهویی

-هانی-جونم(:-بی بلا♡-کاری داشتی؟؟-اره خواستم حالتوبپرسم اخه ...

هی خدا😭

هی خدا تماشا میکردم

هی خدا..... مگه من مسخره‌ی شمام🤣 🍷🧡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط